poniedziałek, 12 grudnia 2016

Premiera "Wynalazcy" na blogu



Od premiery szóstego numeru Mydła minęło już trochę czasu, więc chyba pora, bym w końcu wrzucił na bloga komiks, który narysowałem do tego zina. Rzecz nazywa się Wynalazca i składa się z siedmiu plansz niezbyt wysokich lotów :) Klimatycznie jest to humor obyczajowy zmiksowany z lekkim sci-fi: pan Tobiasz, tytułowy wynalazca, buduje kobietę-robota, by osłodzić sobie niepowodzenia w życiu osobistym. Oczywiście nie wszystko przebiega zgodnie z jego planem... Pierwotnie miałem narysować zupełni inną historię, ponurą i ciężką, ale miałem obawy, że redakcja Mydła mi jej nie przyjmie, jak to było z Odcieniami szarości rok temu. Wymyśliłem więc coś lekkiego dla odmiany i short został przyjęty, poszedł drukiem. Ja zaś chciałbym teraz zrealizować tę pierwotną historię, tę mroczną :)


Wynalazcę znajdziecie na blogu tutaj, a w lepszej wersji (format .cbz) możecie ściągnąć go stąd. Z kolei nowy numer Mydła można zamówić sobie pod tym adresem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz