sobota, 18 października 2014

Komiks "Nie wychylaj się" na blogu



1Zine #6 ukazał się już jakiś czas temu, więc najwyższa pora wrzucić tu komiks, który narysowałem specjalnie do niego. Temat numeru to były "Rządy słowa" i sami możecie teraz ocenić, na ile wstrzeliłem się w niego treścią komiksu. Tytuł: Nie wychylaj się. Całość jest nietypowa dla mnie, bo obyczajowa, w dodatku z pewnym specyficznym wątkiem... Sami zresztą zobaczycie o co chodzi, jeśli przeczytacie do końca. Scenariusz zainspirowała opowieść mojego dobrego kumpla, uznałem ją za niezły materiał, ale dołożyłem trochę własnych pomysłów. Zapraszam do zapoznania się z komiksem w tym miejscu.

Numer szósty wyszedł bardzo dobrze, jestem zadowolony ze znalezienia się w nim :) Informacje o nim możecie znaleźć pod tym linkiem, można go tam również zamówić. Pozdro dla Marty Nieznayu, jak zawsze :)

1 komentarz:

  1. Muszę przyznać że masz ogromną inspirację Paweł :) a własne pomysły oczywiście świetne!

    komiks mi się najlepiej podobał z tych wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń