sobota, 9 sierpnia 2014

Mój komiks do "Kosmicznego Mydła"



Jaki czas mnie tu nie było, nie wrzucałem pasków na bitwy, ogólnie zero znaku życia. Ale nie przestałem rysować! Chwilowo tylko o tym nie pisałem :) Siedziałem nad sześcioplanszowym shortem komiksowym, który, mam nadzieję, pójdzie drukiem w zinie Mydło. Z Mydłem jeszcze nie współpracowałem, ale myślę, że będzie fajnie i liczę, że to nie ostatni raz. Komiks wysłałem jako zgłoszenie do numeru czwartego zina, który będzie miał tematykę "kosmiczne mydło". Tytuł mojej pracki: W kosmosie nikt nie usłyszy, jak się mydlisz. Fani serii Alien zapewne skumają nawiązanie :) Tematyka: sci-fi, horror, humor. Dziwny miks mi wyszedł. Enyłej, zin będzie miał premierę na MFKiG w Łodzi w październiku. Poniżej dwie teaserowe plansze, dobrane tak, by nie zdradzać fabuły.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz