sobota, 9 listopada 2013

Na zlecenie: banner na Halloween



W firmie tym razem postawiono przede mną większe wyzwanie, to jest poproszono o zaprojektowanie bannera na Halloween. Wymiary: 4 x 0,75 metra. Czyli grafika rastrowa nie wchodziła w grę, a przynajmniej całości się w niej wykonać za bardzo by nie dało, bo wielkość pliku zabiłaby każdy komputer. Czyli trza w wektorach. Dodatkowo nie musiałem tego robić sam, dostałem współpracowniczkę w postaci Natalii (pozdrawiam!). I poszło tak: Ja zrobiłem postacie z horrorów, które widzicie poniżej, Natalia pokolorowała je w Photoshopie, a potem w Corelu wspólnie zrobiliśmy tło w żądanych rozmiarach z ogólnodostępnych do ściągnięcia w necie paczek obiektów wektorowych. No i taki jest efekt, jak widać, sam banner macie na dole posta. Dobrze, że w zeszłym roku liznąłem sporo Corela na kursie grafiki, bo nie dalibyśmy rady...

PS. Jakimś cudem zapomnieliśmy dać na banner Michaela Myersa z filmowej serii Halloween. Ale tutaj musiał się znaleźć :)