sobota, 27 kwietnia 2013

"Zabaweczki" wydrukowane!



Nowy 1 Zine ukazał się o miesiąc wcześniej, nie na Komiksowej Warszawie (maj), tylko w zeszły weekend na poznańskiej Ligaturze. Czyli debiut komiksowy w druku mam już za sobą :) O zinku można już poczytać m.in. na Alei Komiksu, załapałem się nawet do galerii :)

1 Zine #5, "Walka" - okładka Marty Nieznayu
Ogólnie jaram się. Raz, że debiut w druku, dwa, że cały numer jest fajowy, dobry papier, grzbiecik i w ogóle :) Ale są i zgrzyty. Przede wszystkim nie jestem zadowolony z tego, jak komiks wyszedł w druku. Jest to niestety wina mojego braku doświadczenia; machnąłem całość w skali szarości i na kompie wyglądało klawo. Ale już na papierze rzecz prezentuje się gorzej, niezbyt czysto, miejscami wręcz niechlujnie. Od następnego razu tylko czerń i biel, proszę państwa. Druga sprawa to fakt, że plansze 5 i 6 nie zostały wydrukowane obok siebie, tak jak to sobie zaplanowałem. Szkoda, bo one właśnie powinny być naprzeciw siebie, chodziło o konkretny efekt. Ale cóż, tragedii nie ma.

Zgodnie z obietnicą wrzucam Zabaweczki tu, na bloga. Znajdziecie je na nowej podstronie, na której będą lądować komiksy. Sami oceńcie, jak mi to wyszło :)

1 komentarz: