niedziela, 17 marca 2013

"Zabaweczki" - mój debiut komiksowy



Półtora miesiąca bez wpisu. Cóż, byłem trochę zagoniony, a wolny czas w dużym stopniu spożytkowałem tworząc pierwszy od ponad dziesięciu lat poważny komiks. Szło mi różnie, no i nie mam wprawy, więc trochę to zajęło. Jestem jednak raczej zadowolony, może nie wszystko wyszło dokładnie po mojej myśli, ale źle chyba nie jest. Efekt to siedmioplanszówka o tytule Zabaweczki. Tematyka: miks science-fiction z pseudofilozofią :) Całość ukaże się w maju drukiem w piątym numerze zina 1 Zine, na którego stronę przy okazji zapraszam, bo to zacny zin (acz nie ściśle komiksowy). Debiut odbędzie się na Komiksowej Warszawie.

Zapewne po premierze zina zamieszczę całość komiksu tutaj, ale na razie tylko teaser w postaci jednej ze środkowych plansz.


Przy okazji pozdrowienia dla Marty Nieznayu, redaktorki 1 Zine :)

1 komentarz: